RSS

sobota, 1 października 2011

Powitalny misz masz

Jakiś czas temu na bloggerze były problemy techniczne i nie mogłam wyświetlić swojego Zakątka wyobraźni. Wtedy utworzyłam próbnie ten blog. 
I tak sobie czekał. I czekałby by pewnie jeszcze dłużej gdyby nie moja potrzeba pewnych zmian. Mój Zakątek wyobraźni w założeniu miał być blogiem książkowym. Chciałabym utrzymać jego pierwotny kształt. A jednocześnie mam czasem potrzebę napisania o innych interesujących mnie sprawach. Wtedy pomyślałam sobie o tym utworzonym w maju blogu. Postanowiłam powołać go do życia. Chcę aby był on odzwierciedleniem moich zainteresowań, moich miłości - jeśli można tak to ująć. A mam ich wiele. Może to niezbyt dobrze, że nie potrafię skoncentrować się na jednej rzeczy, że zbyt dużo chciałabym w życiu robić. Ale taka już jestem. Kocham książki, ale nie przysłaniają mi one całego życia. Mój świat jest bardziej różnorodny. O nim chcę pisać. Będzie więc i trochę o muzyce, i o filmach, także o moich pasjach robótkowych, o moich pupilkach, nie pominę także moich zainteresowań sztuką, historią, podróżami i oczywiście książkami. Tak więc będzie to mój świat, moje królestwo.
Zapraszam wszystkich, którzy zechcą tu zajrzeć, aby się w nim rozgościli i dobrze czuli. Przy filiżance kawy, a może herbaty. Z kotem na kolanach, z psem wylegującym się pod stołem. Przy muzyce, raczej cichej i nastrojowej.  Witajcie!!!!

A na dobry początek zapraszam na filiżankę ciepłej herbatki



 A w tle muzyka, którą ostatnio słucham prawie non stop. Tak już czasem mam. Od dłuższego czasu słucham utworów z musicalu Notre Dame de Paris. Oto jeden z moich ulubionych - Bohemienne



Prawda, że Helena Segara jest świetna? !

5 komentarze:

guciamal pisze...

To fajny pomysł założenia drugiego blooga. jak wiesz sama to przećwiczyłam jakiś czas temu i nie żałuję. Co prawda, ja nie widzę nic złego w prowadzeniu blooga o różnorodnej treści, ale skoro tak sobie założyłaś, że tamten ma być li tylko książkowy to szanuję twoje zdanie. Zresztą, jak już pisałam dobrze mieć dwa blogi, w razie co (np. kłopoty techniczne). Życzę zatem powodzenia
A co do różnorodności zainteresowań to ja jestem jak najbardziej ZA. Wąskie spektrum zainteresowań ogranicza nas, szufladkuje, czyni monotematycznymi i ... troszkę nudnymi.

guciamal pisze...

Helena jest świetna, podobnie jak Bruno, Patrick, Daniel, Garou ... :)ale ja o tym chyba nie muszę pisać

Balbina64 pisze...

Guciamal:)
A może to z mojej strony li tylko wymówka, że Zakątek ma być wyłącznie o książkach, bo chciałam założyć drugi blog, wypróbować inny szablon ....????
Sama nie wiem, ale jak już powstał ten drugi to niech sobie żyje swoim życiem.
Dziękuję za Twoje miłe słowa i wsparcie.

Co do Heleny i reszty wykonawców - nie znałam ich wcześniej (oczywiście z wyjątkiem Garou, o którym coś tam słyszałam). Teraz wyszukuję także inne utwory w ich wykonaniu i niektóre są nawet całkiem do wysłuchania. Lubię poszerzać swoje zainteresowania o nowe wyzwania.

guciamal pisze...

Niech sobie będzie wymówką, ważne że jest. Ja się przymierzam do anielskiego bloga, ale najpierw postanowiłam przeczytać dwie pożyczone książki, które trzymam już koszmarnie długo. Jeśli nie zrobię tego od razu (przez 2-3 dni), to potem to trwa miesiącami. Pozdrawiam

Balbina64 pisze...

Koniecznie musisz tego anielskiego bloga wypromować. To będzie ciekawe wyzwanie. Pozdrawiam

Prześlij komentarz